Bijeenkomsten Welkom in LRVDM 2023: gratis en vanaf 24 maart online!

Dineke Oudijk • dec. 29, 2022

Hier zijn we weer! Ben jij er ook bij? Doe je ook mee?

Update 25 januari 2023, de datums en plek zijn nu definitief bekend!
Update 18 maart 2023: vanaf les 3 op 24 maart zijn we online!

Bijeenkomsten Welkom in Leidsche Rijn en Vleuten-De Meern: Hier zijn we weer!

Ja je leest het goed, op 3 maart startte de derde editie van de gratis cursus Welkom in LRVDM.

Deze cursus begon dit jaar voor het eerst LIVE. De eerste twee bijeenkomsten waren bij In De Kern Gezond in Leidsche Rijn Centrum. De komende drie bijeenkomsten zijn online.
Alle bijeenkomsten zijn dit jaar op vrijdag ochtend. Met in elke bijeenkomst aandacht voor feiten en weetjes. Steeds met een persoonlijk verhaal van een van onze buren.

Aan het eind van de reeks weet je meer over onze wijken en heb je nieuwe mensen ontmoet.

Mensen die net als je iets meer willen weten over Leidsche Rijn en Vleuten-De Meern.

Je bent van harte welkom!

Met vriendelijke groet en met een brede glimlach :-)
Dineke Oudijk

Losse lessen volgen kan natuurlijk ook!

Kosten: EUR 0,-

Aanmelden: mail naar info@stichtingsteiger.nl dan krijg je ook mailbericht met info uit de les en...

Dagen:

vrijdag 24 maart, dag 3, Doeners

vrijdag 31 maart, dag 4, Verbinders

vrijdag 14 april, dag 5, Van je buren, voor je buren

Tijden:

Inloop 9.45 uur – 10.00 uur

Les 10.00 – 11.30 uur

Napraten 11.30 – 12.00 uur

Plek:

Deze laatste 3 bijeenkomsten kun je online volgen. Aanmelden bij mij per mail: info@stichtingsteiger.nl

Meer weten over Stichting Steiger en deze cursus?

Op www.stichtingsteiger.nl staan korte films en andere weetjes over onze wijken Leidsche Rijn en Vleuten-De Meern.

Met opnames uit maart 2020, voor de eerste onlineversie van deze cursus.

Het idee voor deze cursus komt uit de beginjaren van Leidsche Rijn, de cursus Leidsche Rijn voor beginners.

Met Wijkbureau Leidsche Rijn stemde ik af, dat ik vanuit mijn Stichting Steiger deze traditie nieuw leven in wil blazen in 2019.

Met toestemming van Gemeente Utrecht is deze online cursus in 2020 voor het eerst gegeven door mij.

Nu in 2023 konden we elkaar voor het eerst ook LIVE ontmoeten*.

Hiervoor werkte ik samen met In De Kern Gezond.

Deze organisatie maakte in 2020 de eerste online proeflessen van deze cursus mogelijk, waarvoor hartelijk dank!

Ook dank aan Gemeente Utrecht voor subsidie vanuit het Initiatievenfonds.

Daarmee maakte ik de eerste onlineversie GRATIS voor de eerste 40 deelnemers.

Daarom geef ik ook deze cursus GRATIS voor alle buren in Leidsche Rijn en Vleuten-De Meern.

Wil je meer weten?

Kom gerust langs bij een van de lessen.

Iedereen is welkom in LRVDM!

Hartgroet met een brede glimlach :-)

Dineke Oudijk

* We werken uiteraard steeds volgens de op dat moment geldende richtlijnen van het RIVM.

door Dineke Oudijk 12 apr., 2024
Stoppen met Stichting Steiger i.l. activiteiten
door Dineke Oudijk 02 okt., 2022
Aftrap tijdens de NieuwjaarsTOOST LRVDM op 27 januari 2023 Wat gaan we doen? - 5 lessen in je wijk* én op je beeldscherm, - les 1 begin maart, les 5 eind mei - bij elke les hoort 1 uur huiswerk - ben jij bij elke les, dan krijg je een bewijs van deelname van mij - kosten: EUR 0,-